DEM , Discrete Element Method, modeling, simulation, PFC3D

فروشگاه جامع دانشجو

بانک مقالات ISI رشته های مختلف

بررسی ارتباط بین فرهنگ، نوآوری، و عملکرد سازمانی در شرکت های اسپانیایی

بررسی ارتباط بین فرهنگ، نوآوری، و عملکرد سازمانی در شرکت های اسپانیایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی: 

 

Studying the links between organizational culture, innovation, and performance in Spanish companies          

 

عنوان فارسی:

بررسی ارتباط بین فرهنگ، نوآوری، و عملکرد سازمانی در شرکت های اسپانیایی

 

رشته : حسابداری، مدیریت، صنایع

تعداد صفحات مقاله اصلی: 12 صفحه (pdf)

تعداد صفحات ترجمه: 28 صفحه (word)

سال انتشار: 2015

مجله

 

Revista Latinoamericana de Psicología (2016) 48, 30---41

 

 

لینک دانلود مقاله

 

http://www.elsevier.es/es-revista-revista-latinoamericana-psicologia-205-articulo-studying-links-between-organizational-culture-S0120053415000436?referer=buscador

 

 

 

Abstract

Innovation is considered to be one of the key factors that influence the long-term success of a company in the competitive markets of today. As a result, there is a growing interest in the further study of the determining factors of innovation. Today, the focus is on these factors related to people and behavior, emphasizing the role of organizational culture, as a factor that can both stimulate or restrain innovation, and therefore affect company performance. However, there is little empirical research linking these variables, particularly in the Spanish context. The purpose of this paper is to study these links by using a sample of industrial companies. The results show that culture can foster innovation, as well as company performance, or it could also be an obstacle for both of them, depending on the values promoted by the culture. It has been found specifically, that an adhocratic culture is the best innovation and performance predictor. Based on these results, it can be concluded that, innovation mediates the relationship between certain types of organizational cultures and performance

Keywords

Organizational culture, Innovation, Performance

 

 

 

 

 

بررسی ارتباط بین فرهنگ، نوآوری، و عملکرد سازمانی در شرکت های اسپانیایی

 

چکیده

نوآوری به عنوان یکی از فاکتورهای کلیدی ،که موفقیت درازمدت یک شرکت را در بازارهای رقابتی امروزی تحت تاثیر قرار می دهد در نظر گرفته می شود. به عنوان یک نتیجه، گرایشی فزاینده در مطالعه ی بیشتر تعیین فاکتورهای نوآوری وجود دارد. امروزه، با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی، به عنوان فاکتوری که می تواند نوآوری را هم تحریک یا مهار کند،  بر روی این فاکتورهای مرتبط به مردم و رفتار، تمرکز است و بنابراین، عملکرد شرکتی را تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال، مخصوصاً در زمینه کشور اسپانیا، تحقیقات تجربی کمی در ارتباط با این متغییرها وجود دارد. هدف این مقاله، بررسی و مطالعه ی این ارتباطات با استفاده از نمونه ای از شرکت های صنعتی است. نتایج نشان دادند که فرهنگ می تواند نوآوری و همچنین عملکرد را پرورش و ترویج دهد  یا  بسته به مقادیر ترویج شده توسط فرهنگ، می تواند مانعی برای هر دوی آنها نیز باشد. بطور خاص ، نتایج نشان دادند که فرهنگ ادهوکراسی (سازمانی با ساختار آزاد)، بهترین نوآوری و پیش بینی کننده ی عملکرد است. بر اساس این نتایج، می توان نتیجه گرفت که نوآوری، رابطه ی بین انواع خاصی از فرهنگ ها و عملکرد سازمانی را به همدیگر وفق می دهد (وساطت می کند).

کلمات کلیدی :

فرهنگ سازمانی، نوآوری، عملکرد

 

فهرست مطالب

مقدمه. 2

چهارچوب نظر ی (تئوری). 4

نوآوری و عملکرد. 4

فرهنگ و نوآوری سازمانی.. 5

فرهنگ و عملکرد سازمانی.. 11

روش تحقیق.. 15

جمع آوری داده ها و نمونه ها 15

معیارها 16

نوآوری.. 16

عملکرد. 16

فرهنگ سازمانی.. 17

متغیرهای کنترلی.. 18

تحلیل آماری.. 19

نتایج.. 19


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Studying-the-links-between-organizational-culture_847731_8613.zip596.6k





مالکیت دولتی و عملکرد شرکتی (شرکت های چینی)

مالکیت دولتی و عملکرد شرکتی (شرکت های چینی)                     عنوان انگلیسی:    State ownership and firm performance: Empirical evidence from Chinese listed companies                                    &nb ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

رویکردی به مذاکرات پیچیده مبتنی بر عامل از طریق مدل سازی موثر رقیبان ناشناس

رویکردی به مذاکرات پیچیده مبتنی بر عامل از طریق مدل سازی موثر رقیبان ناشناس                       عنوان انگلیسی:     An approach to complex agent-based negotiations via effectively modeling unknown opponents                                  عنوان فارسی: ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

مدیریت کالای مبتنی بر عامل در تجارت الکترونیکی کسب و کار به کسب و کار

مدیریت کالای مبتنی بر عامل در تجارت الکترونیکی کسب و کار به کسب و کار                     عنوان انگلیسی:    Agent-based merchandise management in Business-to-Business Electronic Commerce                                      &n ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

نمایی کلی از چارچوب معماری سازمانی قابل تحویل

نمایی کلی از چارچوب معماری سازمانی قابل تحویل                   عنوان انگلیسی:    An Overview of Enterprise Architecture Framework Deliverables                                         &n ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان