DEM , Discrete Element Method, modeling, simulation, PFC3D

فروشگاه جامع دانشجو

بانک مقالات ISI رشته های مختلف

بانکداری اجتماعی: استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش تعامل با مشتری

بانکداری اجتماعی: استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش تعامل با مشتری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی: 

 

Social Banking: Leveraging Social Media to Enhance Customer Engagement

                                                                               

عنوان فارسی:

بانکداری اجتماعی: استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش تعامل با مشتری

 

رشته : مهندسی کامپیوتر، مهندسی IT، بانکداری اجتماعی

تعداد صفحات مقاله اصلی: 20 صفحه

تعداد صفحات ترجمه: 27 صفحه

سال انتشار: 2014

مجله

 

 

 

Capgemini

 

لینک مقاله

 

https://www.capgemini.com/resources/social-banking-leveraging-social-media-to-enhance-customer-engagement

 

 

While the banking industry has historically sought to maintain a customer-focused

relationship, the needs and wants of today’s customers are very different from those

of even a decade ago. Change is afoot—customer expectations and their relationship

with the bank have been changing rapidly over the past decade, since the onset of

social media. With the advent of social media platforms, such as Facebook and Twitter, the world

is witnessing a significant uptick in the number of people using these platforms as

part of their daily routine. As more and more people utilize social media, customers

increasingly expect banks to offer services via these platforms. If banks are to

continue to engage with their customers and deliver a twenty-first century banking

experience, it has become necessary that they make efforts to leverage this

rapidly-emerging channel.

This paper highlights the opportunities social media can offer banks and explores the

multiple ways banks can leverage this medium to enhance customer engagement.

 

 

 

بانکداری اجتماعی: استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش تعامل با مشتری

  1. مقدمه

در حالی که صنعت بانکداری در طول تاریخ به دنبال حفظ یک رابطه مشتری محور بوده است، نیازها و خواسته های مشتریان امروزی با مشتریان حتی یک دهه قبل بسیار تفاوت پیدا کرده است. در طول دهه گذشته و از زمان ظهور رسانه های اجتماعی، تغییر در انتظارات مشتری در جریان بوده و ارتباط آنها با بانک به سرعت در حال تغییر بوده است.

با ظهور رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، جهان شاهد رشد قابل توجه در تعداد افرادی بوده که از این سیستم عاملها به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود بهره می گیرند. با استفاده هرچه بیشتر مردم از این رسانه های اجتماعی، مشتریان به طور روز افزون از بانک ها انتظار دارند تا خدمات خود را از طریق این سیستم ها ارائه دهند. اگر بانک ها می خواهند همکاریشان را با مشتریان خود ادامه داده و تجربه قرن بانک داری قرن بیست و یکم را به آنها ارائه دهند، لازم است که آنها برای استفاده از این کانالهای به سرعت در حال ظهور تلاش کنند.

در این مقاله فرصت هایی را که رسانه های اجتماعی می توانند در اختیار بانک ها قرار دهند، نشان داده شده و به بررسی راه های متعددی پرداخته می شود که بانک ها می توانند از این رسانه به منظور افزایش تعامل با مشتری استفاده نمایند.

 

فهرست مطالب

  1. مقدمه              3
  2. اهمیت روز افزون رسانه های اجتماعی در بانکداری                4
  3. 1. رشد رسانه های اجتماعی 4
  4. 2. اهمیت رسانه های جمعیت برای بانکها 6
  5. استفاده از رسانه های اجتماعی 10
  6. 1. عناصر اصلی 10
  7. 2. نقشه راه 11
  8. 3. تاثیر بانک و بلوغ مشتری بر روی استراتژی رسانه های اجتماعی 13
  9. نگاه به آینده 15
  10. 1. قوانین سرانگشتی 16
  11. 2. زمینه های تمرکز و مزایا 18
  12. نتیجه گیری 19

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
social-banking_749178_6338.zip860.5k





پاور پوینت بازاریابی و مدیریت بازار (331 اسلاید)

پاور پوینت بازاریابی و مدیریت بازار (331 اسلاید)                   فصل اول : مفاهیم مدیریت بازار فصل دوم :  انواع بازار و محیط بازاریابی فصل سوم :   تقسیم بازار و تعیین بازار هدف فصل چهارم :   نیازها و رفتار خریداران فصل پنجم:   اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش فصل ششم :   اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی فصل هفتم :   برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بیمه مخصوص فصل هش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان