DEM , Discrete Element Method, modeling, simulation, PFC3D

فروشگاه جامع دانشجو

بانک مقالات ISI رشته های مختلف

ماشین تراکم سریع با کنترل شیار

ماشین تراکم سریع با کنترل شیار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی: 

A rapid compression machine with crevice containment

عنوان فارسی:

ماشین تراکم سریع با کنترل شیار

 

 

تعداد صفحات مقاله اصلی: 7 صفحه

تعداد صفحات ترجمه: 27 صفحه

سال انتشار: 2013

مجله

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0010218013002526

Abstract

A rapid compression machine (RCM) incorporating ‘crevice containment’ is designed and fabricated. ‘Crevice containment’ maintains the advantage of suppression of piston-motion induced roll-up vortex while avoiding undesirable multi-dimensional effects of crevice. The geometry of the combustion chamber is optimized with computational fluid dynamic simulations. The designed RCM is demonstrated to provide highly reproducible experimental data at compressed gas pressures up to 100 bar. Pressure traces also reveal that ‘crevice containment’ leads to significant reduction in the post-compression pressure drop. Further, the importance of ensuring instrumentation calibration and avoiding thermal shock of pressure sensor is highlighted to avoid systematic errors in measurements. High fidelity experiments are conducted for autoignition of hydrogen at compressed pressure of 50 bar. The experimental data is properly modeled by the kinetic mechanism from O’Conaire et al. [M. O’Conaire, H.J. Curran, J.M. Simmie, W.J. Pitz, C.K. Westbrook, Int. J. Chem. Kinet. 36 (11) (2004) 603–622] and discrepancy is noted from a recent mechanism [Z. Hong, D.F. Davidson, R.K. Hanson, Combust. Flame 158 (2011) 633–644].

Keywords

  • Rapid compression machine
  • Crevice containment
  • Hydrogen autoignition

 

 

چکیده:

یک ماشین تراکم سریع دارای کنترل شیار،  طراحی و ساخته شده است. کنترل شیار مزایای حرکت پیستون ناشی از ورتکس را حفظ می کند و از تاثیرات چندبعدی نامطلوب شیار جلوگیری می کند. هندسه (شکل) محفظه احتراق با شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی بهینه شده است. ماشین تراکم سریع جهت فراهم کردن اطلاعات تجربی تکرارپذیر در گاز متراکم با فشار بالای 100 بار بکارگرفته شده است. نمودارهای فشار نشان دادند که کنترل شیار منجر به کاهش معنی داری در افت فشار بعد از مرحله تراکم می گردد. علاوه بر این، اهمیت کالیبراسیون ابزار دقیق  و اجتناب از شوک حرارتی فشارسنج ، جهت جلوگیری از خطاهای سیستماتیک در اندازه گیری ها ، برجسته شده است. آزمایش کارآمدی (پربازده) برای خوداشتعالی هیدروژن در فشار تراکم 50 بار بدست آمده است. اطلاعات تجربی توسط مکانیزم های سینتیک  از O’Conaire et al. [M. O’Conaire, H.J. Curran, J.M. Simmie, W.J. Pitz, C.K. Westbrook, Int. J. Chem. Kinet. 36 (11) (2004) 603622] به درستی مدل شده اند و تفاوتی در مکانیزم های اخیر اشاره شده است [Z. Hong, D.F. Davidson, R.K. Hanson, Combust. Flame 158 (2011) 633644].

 

کلمات کلیدی: ماشین تراکم سریع، کنترل شیار، خوداشتعالی هیدروژن


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
A-rapid-compression-machine-with-crevice-containme_359339_4434.zip1.9 MB





بهینه سازی و تنظیم سیستم پیش رانش راکت سوخت مایع با الگوریتم ژنتیک

بهینه سازی  و تنظیم سیستم پیش رانش راکت سوخت مایع با الگوریتم ژنتیک                   عنوان انگلیسی:  Optimization and Sizing for Propulsion System of Liquid Rocket Using Genetic Algorithm عنوان فارسی: بهینه سازی  و تنظیم سیستم پیش رانش راکت سوخت مایع با الگوریتم ژنتیک     تعداد صفحات مقاله اصلی: 7 صفحه تعداد صفحات ترجمه: 23 صفحه سال انتشار: 2007 مجله elsevier.com/locate/cja   ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

تاثیر انتقال جرم شکافی در ماشین های تراکم سریع

تاثیر انتقال جرم شکافی در ماشین های تراکم سریع                     عنوان انگلیسی:  Effect of crevice mass transfer in a rapid compression machine عنوان فارسی: تاثیر انتقال جرم شکافی در ماشین های تراکم سریع     تعداد صفحات مقاله اصلی: 7 صفحه تعداد صفحات ترجمه: 16 صفحه سال انتشار: 2014 مجله : Combustion and Flame Volume 161, Issue 2 , February 2014, Pages 398&ndas ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

ترمیم ترک پره های توربین تک کریستالی با استفاده از تکنولوژی روکش لیزری ( مقاله انگلیسی همراه با ترجمه)

ترمیم ترک پره های توربین تک کریستالی با استفاده از تکنولوژی روکش لیزری ( مقاله انگلیسی همراه با ترجمه)             Crack repair of single crystal turbine blades using laser cladding technology Abstract The formation of cracks in single crystal (SX) turbine blades is a common problem for aero-engines. To repair   racks, which are located under the tip-area, a new method is to clad with single-crystal-technology. This technology use multi-layer cladding to repl ...

توضیحات بیشتر - دانلود 12,000 تومان