DEM , Discrete Element Method, modeling, simulation, PFC3D

فروشگاه جامع دانشجو

بانک مقالات ISI رشته های مختلف

مدیریت پایداری با پشتیبانی از هوش تجاری: یکپارچه سازی (ادغام) شاخص های اجتماعی-محیطی و زمینه سازمانی

مدیریت پایداری با پشتیبانی از هوش تجاری: یکپارچه سازی (ادغام) شاخص های اجتماعی-محیطی و زمینه سازمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی:

 

Managing sustainability with the support of business intelligence: Integrating socio-environmental indicators and organisational context

 

 

 

عنوان فارسی:

مدیریت پایداری با پشتیبانی از هوش تجاری: یکپارچه سازی (ادغام) شاخص های اجتماعی-محیطی و زمینه سازمانی

 

رشته : مهندسی صنایع

تعداد صفحات مقاله اصلی:  14صفحه (pdf)

تعداد صفحات ترجمه:42 صفحه (word)

سال انتشار:2009

 

مجله

The Journal of Strategic Information Systems

Volume 18, Issue 4, December 2009, Pages 178-191

 

 

Abstract:

In this paper we explore how management of sustainability in organisations can be supported by business intelligence (BI) systems. We suggest that BI has an important role to play in helping organisations implement and monitor sustainable practices. We pay particular attention to one phase of any BI project, the information planning phase, i.e., the systematic way of defining relevant information in order to integrate it in reporting activities. Using grounded theory, the main contribution of our study is to propose a conceptual model that seeks to support the process of integration of socio-environmental indicators into organizational strategy for sustainability.

 

Keywords:

Business intelligence

Corporate social responsibility

Sustainability

Business strategy

Information planning

Performance indicators

Socio-environmental indicators

 

مدیریت پایداری با پشتیبانی از هوش تجاری: یکپارچه سازی (ادغام) شاخص های اجتماعی-محیطی و زمینه سازمانی

چکیده

در این مقاله، بررسی می کنیم که چگونه مدیریت پایداری در سازمان ها می تواند توسط سیستم های هوش تجاری(BI) حمایت و پشتیبانی شود. ما پیشنهاد می کنیم که هوش تجاری نقش مهمی در کمک به سازمان ها جهت اجرا و نظارت عملیات های و رفتارهای پایدارایفاء می کند. ما توجه ویژه ای به یک فاز از هرنوع پروژه  هوش تجاری، فاز برنامه ریزی اطلاعات یعنی روش سیستماتیک تعیین اطلاعات مرتبط به منظور ادغام آن در فعالیت های گزارش دهی، می کنیم. با استفاده از تئوری پایه، هدف اصلی مطالعه ما، ارائه و پیشنهاد یک مدل مفهومی است که به دنبال حمایت و پشتیبانی فرآیند ادغام و یکپارچه سازی شاخص های اجتماعی محیطی در استراتژی سازمانی برای پایداری است.

کلمات کلیدی:

هوش تجاری، مسئولیت اجتماعی شرکت، پایداری، استراتژی کسب و کار، برنامه ریزی اطلاعات، شاخص های عملکردی، شاخص های اجتماعی-محیطی

فهرست مطالب

1-مقدمه. 2

2- بررسی ادبیات.. 6

2-1- پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR). 6

2-2- روش ها و ابزارهای هوش تجاری.. 10

2-3- جستجو برای روش های برنامه ریزی هوش تجاری و اطلاعات که پایداری را ادغام می کنند. 14

2-4- ارتباط هوش تجاری و پایداری از طریق مفهوم کارت امتیازی پایدار (SBSC). 16

3- روش های تحقیق.. 18

3-1- انتخاب مورد. 21

3-2- گردآوری داده. 22

3-3- تحلیل داده ها 24

4- نتایج تحقیق از رویکرد نظری پایه. 26

4-1- نقش هوش تجاری در پشتیبانی از پایداری.. 34

5- بحث.. 36

6- نتیجه گیری.. 40

 

 

 



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Managing-sustainability-with-the-support-of-busine_1906803_7829.zip867.1k





چگونه قابلیت بازاریابی،بر بازده غیر عادی سهام تاثیر می گذارد؟ نقش میانجی گری رشد

چگونه قابلیت بازاریابی،بر بازده غیر عادی سهام تاثیر می گذارد؟ نقش میانجی گری رشد                       عنوان انگلیسی:   How does marketing capability impact abnormal stock returns? The mediating role of growth   عنوان فارسی: چگونه قابلیت بازاریابی،بر بازده غیر عادی سهام تاثیر می گذارد؟ نقش میانجی گری رشد   رشته : مدیریت تعداد صفحات مقاله اصلی:   12 صفحه (pdf) تعداد صفحات ترجمه:43صفحه ( wor ...

توضیحات بیشتر - دانلود 20,000 تومان

بازارهای برق چند عاملی: بهینه سازی سبد سهام (یا پرتفوی) خرده فروشان با استفاده از نظریه مارکویچ

بازارهای برق چند عاملی: بهینه سازی سبد سهام (یا پرتفوی) خرده فروشان با استفاده از نظریه مارکویچ                     عنوان انگلیسی:   Multi-agent electricity markets: Retailer portfolio optimization using Markowitz theory   عنوان فارسی: بازارهای برق چند عاملی: بهینه سازی سبد سهام (یا پرتفوی) خرده فروشان با استفاده از نظریه مارکویچ     رشته : مهندسی برق، مدیریت تعداد صفحات مقاله اصلی: 13صفحه (pdf) تعداد صفحات ت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 18,000 تومان

بررسی ارتباط بین فرهنگ، نوآوری، و عملکرد سازمانی در شرکت های اسپانیایی

بررسی ارتباط بین فرهنگ، نوآوری، و عملکرد سازمانی در شرکت های اسپانیایی                     عنوان انگلیسی:    Studying the links between organizational culture, innovation, and performance in Spanish companies              عنوان فارسی: بررسی ارتباط بین فرهنگ، نوآوری، و عملکرد سازمانی در شرکت های اسپانیایی   رشته : حسابداری، مدیریت، صنا ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان

رویکردی به مذاکرات پیچیده مبتنی بر عامل از طریق مدل سازی موثر رقیبان ناشناس

رویکردی به مذاکرات پیچیده مبتنی بر عامل از طریق مدل سازی موثر رقیبان ناشناس                       عنوان انگلیسی:     An approach to complex agent-based negotiations via effectively modeling unknown opponents                                  عنوان فارسی: ...

توضیحات بیشتر - دانلود 15,000 تومان