DEM , Discrete Element Method, modeling, simulation, PFC3D

فروشگاه جامع دانشجو

بانک مقالات ISI رشته های مختلف

معماری کنترل تحمل پذیر خطا برای سیستم های بزرگراه اتوماتیک

معماری کنترل تحمل پذیر خطا برای سیستم های بزرگراه اتوماتیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی:

 

A fault tolerant control architecture for automated highway systems

 

عنوان فارسی:

معماری کنترل تحمل پذیر خطا برای سیستم های بزرگراه اتوماتیک

 

 

رشته : مکانیک، عمران، راه

تعداد صفحات مقاله اصلی:  15صفحه (pdf)

تعداد صفحات ترجمه:49 صفحه (word)

سال انتشار:2014

 

مجله

 

IEEE TRANSACTIONS ON CONTROL SYSTEMS TECHNOLOGY, VOL. 8, NO. 2, MARCH 2014

 

 

 

 

Abstract:

A hierarchical controller for dealing with faults and adverse environmental conditions on an automated highway system (AHS) is proposed. The controller extends a previous control hierarchy designed to work under normal conditions of operation. The faults are classified according to the capabilities remaining on the vehicle or roadside after the fault has occurred. Information about these capabilities is used by supervisors in each of the layers of the hierarchy to select appropriate fault handling strategies. We outline the strategies needed by the supervisors and give examples of their detailed operation. In a companion paper details of communication protocols implementing some of these strategies are presented.

Keywords:

Automated highways, fault tolerance, hierarchical systems, large-scale systems, safety

 

 

 

معماری کنترل تحمل پذیر خطا برای سیستم های بزرگراه اتوماتیک

چکیده:

در این مقاله یک کنترلر سلسله مراتبی برای مقابله با خطاها و شرایط نامطلوب محیطی در یک سیستم بزرگراه اتوماتیک (AHS) پیشنهاد شده است. این کنترلر در واقع نسخه توسعه یافته ای از یک کنترلر سلسله مراتبی قبلی می باشد که برای کار در شرایط عملیاتی نرمال طراحی شده بود. این عیب ها با توجه به قابلیت های باقی مانده در وسیله نقلیه یا کنار جاده ای پس از وقوع تصادف طبقه بندی شده اند. اطلاعات مربوط به این قابلیت ها توسط ناظرین درون هر لایه سلسله مراتبی مورد استفاده قرار می گیرد تا بتواند استراتژی های کنترل خطای مناسب را انتخاب کند. ما استراتژی های مورد نیاز ناظرین را تعیین می کنیم و نمونه هایی از عملیات دقیق آنها را ارائه می دهیم. جزئیات پروتکل های ارتباطی مربوط به اجرای برخی از این استراتژی ها در یک مقاله همراه ارائه شده است.

اصطلاحات مشخصه - بزرگراه های اتوماتیک، تحمل پذیر به خطا، سیستم های سلسله مراتبی، سیستم های در مقیاس بزرگ، ایمنی.

فهرست مطالب

1- مقدمه. 2

2- بیان راه حل پیشنهادی.. 6

الف- مروری بر روش کنترل سلسله مراتبی در حالت عادی.. 6

ب- روش سلسله مراتبی توسعه یافته. 11

ج- فرایند طراحی پیشنهادی.. 13

3- مدل سازي قابليت سيستم. 14

الف- نظارت بر قابلیت.. 14

ب) نظارت بر عملکرد. 22

ج) طبقه بندی خطا 26

4- طراحی کنترلر. 29

A: لایه لینک (پیوندی) 31

1-خودروی متوقف شده بر روی AHS چند لاینی.. 31

2-ناظر لایه لینک... 36

3- رگولاتور لایه لینک... 37

B: لایه هماهنگی.. 38

1-ناظر لایه هماهنگی.. 38

C: لایه تنظیم : 45

5- ملاحظات نهایی.. 46

منابع: 49

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Fault-Tolerant-Control-Architecture_1852382_9429.zip557.1k





مدیریت شارژ باتری خودروی الکتریکی در شبکه های توزیعی سیستم های چند عاملی

مدیریت شارژ باتری خودروی الکتریکی  در شبکه های توزیعی سیستم های چند عاملی                     عنوان انگلیسی:  Management of electric vehicle battery charging in distribution networks    with   multi-agent systems   عنوان فارسی: مدیریت شارژ باتری خودروی الکتریکی  در شبکه های توزیعی سیستم های چند عاملی     تعداد صفحات مقاله اصلی: 8 صفحه تعداد صفحات ترجمه: 21 صفحه سال انت ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,000 تومان